Canucks vs Flyers

4 - 5


Okej, jag ska erkänna en sak nu. Då det går dåligt för mitt lag så blir jag arg och vill inte alls prata om matcherna. I de bästa situationer går jag runt och muttrar något i stil med 'Jävla Vigneault...', eller 'Jävla -placera namn på lag eller specifik spelare här-...'. Alain Vigneault är för övrigt Canucks coach. Samma man som gjorde att jag ville hoppa på ett plan till Nordamerika under slutspelen tidigare i år och berätta för honom hur man coachar sitt lag under Stanley Cup finalmatcherna. Men i alla fall... Matchen mot Flyers gick väl inte som väntat. Jag hade förväntat mig en slev av slagsmål och att Vancouver hade vunnit med ett mål, möjligen två. Att det gått till förlängning. Men icke. Fast jag måste faktiskt ge Meszaros lite cred för det vinnande målet. Hade det inte varit för att han spelar för Flyers, ett lag jag rynkar på näsan åt nästan lika mycket som the Wild, men långt ifrån lika mycket som Bruins (Dö.), så hade jag kunnat kalla det där målet inget annat än vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0