Little red riding hood

Halloween är lätt en av mina favorithögtider. För man får klä ut sig. Jag jävlat älskar att klä ut mig. Nä, älskar är inte ens rätt ord. Avgudar, fucking love, vill gifta mig med det, you name it. Jag tror det är hela aspektet med att man kan vara exakt vem man vill. Sen om man gör som mig och går som Rödluvan så hjälper det ju bara att man får ha cape som man kan dra över ansiktet om man känner för det. Kvällen, okej, natten snarare spenderade jag på det alltid lika classy Stadshotellet i Piteås mitt. Nu när man fyllt arton jordsnurr får man väl utnyttja sådant faktum och köra utgång med vännerna. Jag var med en flygvärdinna, en hippie, en indian och en greaser. Udda sällskap? Jag såg en kille utklädd till en taco, så nej. Men kul hade vi, även om det var något pucko som ryckte av mig luvan x antal gånger på dansgolvet medan hans kompis, enligt Miriam, sa åt honom "du tar Rödluvan!". What's up with that? Låt Rödluvan va, bro. Hade jag haft en korg hade jag smällt till han, men jag nöjde mig med att blänga. Önskar jag hade haft bättre bilder på sminket, men min kamera dog efter tre bilder på förfesten hos Carro. Shit happens.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0