Vaknade upp och var i PT...

Jag bor ju i lilla crappy Piteå, en stad som enligt min Samhällskunskap lärare förra året var känt "förr i tiden" för sina otroligt vackra flickor, och numera för att vi kan hålla spriten bättre än några andra brudar i Norrbotten. Det vet jag väl inte om vi kan, men jahap. Vad det har att göra med något är väl att i lilla Piteå finns det en tidning, duh, och den har jag varit med i. För andra gången, lustigt nog. Förra gången var det om min dåvarande blogg, och den här gången fick jag ett helt uppslag en fredag. Hojja, som om hela stan inte redan visste att det är nått fel med mig! Nä, men skämt åsido. Ett par klasskompisar hade APU på Piteå-Tidningen, och frågade om dom fick skriva om mig. Trodde inte att artikeln faktiskt skulle komma med i tidningen (den finns alltså både på nätet och i pappersformatmojset), men så vaknade jag en fredagsmorgon, går förbi köksbordet där mamma sitter och äter frukost och hon kör upp en tidning i fejset på mig. Det lustiga med artikeln är att alla typ "250 NAGELLACK?! MEN ÄR DU HELT KNÄPP?!", men asså... jag vet många med många mer nagellack än mig.

Ni kan läsa artikeln online här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0