Den här morgonen alltså...

Den kunde ju inte ha börjat sämre, verkligen inte. Pappa väckte mig klockan sex, trots att han sa sju till mig igår. Vancouver har blivit eliminerade ur slutspelen (fuck. my. life.), och jag är så förkyld att jag vill dö. Och för att top off my morning off hell så hade jag fått mail från Connecticutfamiljen att de har valt att vänta med att skaffa ny au pair p g a vissa anledningar, så det sket sig ju också och jag står återigen utan familj. Hoppas det kommer fler matchningar nu i veckan... Ja, och vad mer hände då. Jag har magknip för att jag ätit jordnötssmör på morgonen. Jag glömde nyckeln till mitt skåp hemma, fick knipsa låset, och halva bussresan till skolan satt vi fast bakom en epa. Den här dagen är så måndag att det inte är sant. Blöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0