It's kind of a funny story...

Jag satt och funderade på en sak ikväll då jag såg matchen mellan LF Basket och Södertälje Kings; det är ganska lustigt hur jag under de senaste månaderna sort of fallit för denna sport. För att inte tala om hur det kom sig att jag fick upp ögonen för den i första början. Det faktum att det hela började med en packad basketspelare från Borås (som är ganska awesome och jag och Fanny brukar ibland sucka deppat över att det inte finns sådana awesome personer här uppe. Feel the love, Peroti!) som via Chatroulette övertalade oss att lägga till hans kompis i Luleå (också basketspelare) på Facebook är väl nog med förklarning till varför det är en lustig historia.

Synd bara att säsongen nu är över för LF, och jag kommer ha flyttat innan den startar upp igen. Fast man kan väl alltid klämma in en NBA match medan man är i Amerika.

Nä, nu ska jag lägga mig och se What's Your Number? och falla i djup sömn förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0