Match #5

Fick mail om en till familj idag, gjorde en otherwise ganska crappy day lite bättre!

Manassas, VA


Pappa som är polis, och mamma som är sekreterare åt en senator
i amerikanska kongressen. Har en pojke, K, som fyllde ett år idag.
Hade även två stycken hundar, Boston Terriers.

Fick det här mailet under en av pauserna till CSI. Fin familj, söt unge, båda föräldrarna är intresserade i vapensporter, typ prickskytte. Tyckte det var lite kul, för jag har ju länge velat testa det. Tyckte det var ganska fränt att mamman är sekreterare åt en senator, tills jag kollade upp han och såg att han var republikan, emot abort OCH homoäktenskap och väldigt konservativ, hahaha. Inte för att det reflekterar hur familjen är, självklart inte! Tyckte bara det var lite intressant att hon valt att jobba med någon som är emot det. Jag är ju pro-choice och definitivt för legaliseringen av homoäktenskap i hela världen. Problemet med familjen är dock att de vill ha en au pair redan i maj... Undrar bara, missade de den delen att jag inte kan åka förens allra tidigast, och då menar jag ALLRA TIDIGAST, i juni? Jag tar ju inte studenten förens då. Nåja... vi får väl se hur det utvecklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0