.

Fact: Jag sover med fönstret öppet på natten av absolut ingen anledning som helst. Kanske jag tycker det är mysigt med syrsorna eller något. Men sen vaknar jag istället fyra på morgonen av att våra sprinklers går igång på gräsmattan och blir halvt om halvt ihjälskrämd av det ljudet och tvingas stänga fönstret.

Fact: Jag går runt i tjocktröjor så ofta jag kan. Även om jag måste kombinera det med de kortaste shortsen jag äger och flipflops för att inte dö. Jag tog med typ sex tjocktröjor till det här landet. De måste användas. Idag skrattade min vpappa åt mig och sa att de aldrig skulle komma till användning i Virginia, där han påstår det aldrig blir riktigt kallt. Måtte han ha fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0