En ovanligt tyst eftermiddag...

Kan inte fatta att kidsen sovit så länge som de gjort. Skönt för mig dock, då det var en jobbig förmiddag. J är som hon är då pappa är hemma, menar jag. Skulle tro att de båda vaknar väldigt snart dock, och då ska vi spraya på oss solskydd och ge oss ut innan solen försvinner. Ska nog leka en stund på uppfarten och sen gå på en promenad. Allt för att få tiden att gå. Har fortfarande inte fått bil, så vi är som fast i huset jag och barnen, och tyvärr finns det ingen park eller liknande inom gångavstånd.

Just nu är de ganska mycket som händer i huvudet på mig, men vi får väl se vad som blir av det. Återkommer med mer om det om någon dag eller så. 

Kommentarer
Postat av: mamma

det blir säkert ordning på det hela ska du se....kram o puss / Mamma

2012-08-03 @ 09:33:48
Postat av: Besen

Where are you? Jag vill läsa fler inlägg :D

2012-08-06 @ 12:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0