"Rakare än en linjär funktion..."

Fan vad rolig jag är, egentligen alltså, hahahahaha. Lade just upp den här bilden med texten "Those days när håret faktiskt ser bra ut = guld värda. Kan ju dock konstatera att det verkligen inte finns inte ens ett uns till lockar eller ens självfall i mitt hår. Det är rakare än en linjär funktion. Ha. Ha. Ha. Ha.". Rakare än en linjär funktion, åh gud, jag tror Matte B börjar gå mig åt huvudet. Snart rabblar jag formeln för att lösa andragradsekvationer i sömnen, kanske. Men honestly dock, mitt hår är jäklat spikrakt. Lite deppigt faktiskt, för jag skulle jättegärna ha lockigt hår, eller åtminstone självfall så det inte är helt... platt.

Idag är en såndär härlig dag med bara en egentlig lektion. That's how we roll at Media. Egentligen har två lektioner, men Medieproduktion B har vi aldrig liksom, fast lektionstid. Det är för att det är en kurs som går ut på att göra små medierelaterade projektarbeten, basically. Hittills har mina projekt varit att jag och Miriam gjorde ett spel som heter Scenario, då vi tryckte upp och laminerade typ 180 spelkort, vilket tog en motherfucking evighet. Sen så fotade jag även medan jag var i Thailand, med temat exotiskt, typ. Just nu håller jag på med ett bakhäfte, kan man säga, med nyttiga efterrätter och annat mumsigt som går under temat choklad. Lektionen vi faktiskt har idag är Grafisk Kommunikation C, en kurs jag totalfailar i och säkert bara kommer få VG i (vilket är deppigt för jag hade MVG i både A- och B-kursen). </3 Problemet med att gå Graf är att du måste kunna trycka ut helt fantastiska saker på liksom löpande band, vilket är svårt då ens inspiration dör och man inte vill öppna Photoshop, ännu mindre Illustrator, på typ sex månader.

Nä, kanske man skulle slänga ner lite grejer i min P&L totebag, för jag orkar inte pallra runt på min vanliga skolväska idag, haha. Efter min lektion ska jag vandra in till centrum (nog för att skolan basically ligger i centrum, men man måste ändå som gå en liten bit) på Kicks, för att prata om min praktik. Ja, jag ska göra min sista praktik där. Ain't even mad.

Fan va långt det här inlägget blev till slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0