Det här med frukost

Äter (nyttiga!) brownie pannkakor till frukost såhär på tisdagsmorgonen. Med hemmagjord chokladsås ovanpå som tar typ, en minut att röra ihop. Blir nästan för mycket choklad, om det ens är möjligt! Kommer gå runt i chokladkoma senare på skolan tror jag. Men det är delicious, en såndär frukost som man orkar göra på en måndag eller tisdag för då börjar vi inte förens efter tio. Aldrig någonsin skulle jag ställa mig och slänga ihop pannkakor om jag började åtta liksom, då är det tur om jag äter något annat än mackor med olika pålägg (oftast hemmagjord Nutella + skivad banan eller smör + rökt kalkonbröst!) eller en havregrynsgrötskaka då jag slängt ihop de torra ingredienserna kvällen innan. Äter jag alltid frukost då? Ja, alltid. Jag förstår inte hur vissa kan gå utan att äta frukost på morgonen! Jag skulle vara till hälften död långt innan det blev lunch på skolan. På helger äter jag sällan frukost däremot, men det är för att jag vaknar vid lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0