Har har har, sämst musik ever på Mollys

Utgång igår på Mollys tvåårsjubileum. Det var väl kul, men kunde dom ha haft nå sämre musik? Och de va så kul för vi skulle ta 17.50 bussen från Piteå, men den var tjugo minuter sen. Så jag, Fanny och Olivia var typ skitstressade då vi väl kom fram till Skellefteå, för vi hade inte köpt förköp då det tog slut biljetter, så vi var tvungna att gå dit då dom öppnade istället för då vi vanligtvis brukar gå ut = lite tid att göra sig klar osv. Och Miriam och Carro var typ motsatsen och fattade inte varför vi var stressade. Och jag hade högklackat och kommer nu inte komma gå normalt på typ en vecka. Aj. Då vi drog därifrån typ halv två och jag böt tillbaka till platta skor för promenaden till Olivias casa så var det bland det skönaste jag varit med om. Herregud. Sög ju dock att bussen vi skulle ta dagen efter aldrig kom, så vi satt på Wayne's Coffee i 2+ timmar innan det gick en ny till Piteå. Lyfe.

Imorgon har jag min au pair intervju 14.30. DUN DUN DUN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0