Hundpussar & personlighetstest

Det här är en bild på mig och familjen Wikbergs hund, Viggo. Jag fick mig en puss av han. Hundpussar alltså... Eh. Jag var hos Fanny igår och vi såg Mean Girls. Det är ju lätt bästa filmen som skapats typ någonsin. Jag får aldrig nog av den! Idag har jag sovmorgon till 13.05, fett me nice, men jag är ändå vaken nu tjugo över nio för att jag inte kunde sova längre och Alfons bet mig i tårna. Ska käka frukost, se lite Psych och sen spela Assassin's Creed tror jag! Intervjun i söndags gick bra för övrigt. Var inte alls vad jag förväntade mig. Jag kom dit, fyllde i ett papper för att få mitt straffrihetsbevis, och sen gick vi bara igenom lite grejer innan jag började med personlighetstestet. Man gör ett CPI personlighetstest med 260 sant/falskt frågor. Ja, tvåhundrasextio. Tog en halv evighet och de flesta frågor var ju helt dumma i huvudet. Men det är bara att le och fylla i ändå, haha! Sen snackade vi engelska ett tag också om varför jag vill bli au pair, min barnerfarenhet, vad jag gör på fritiden osv, and that was about it. Så nu är det bara att vänta och se om jag blir godkänd att gå in i den s.k. matchningsprocessen, då man får prata med familjer!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, gulligt!

2012-01-31 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0