The Body Shop fynd

Idag började The Body Shop sin asstora rea då typ allt kostar endast halva priset. Jag var såklart on that like a motherfucker, för jag älskar TBS. Jag, och mami, fick med oss en hel hög grejer hem. Det här är endast det jag införskaffade, dock. Lustigt nog fick jag inte med mig den enda saken därifrån jag faktiskt behöver - en ny flaska av deras sulfatfria schampo. Balsammetoden funkar tyvärr inte riktigt för mitt hår, så då kör man på det näst bästa - sulfatfritt schampo. I alla fall, jag fick med mig lite allt möjligt hem.

En liten flaska med Deep Sleep Dreamy Pillow & Body Mist, som ska hjälpa en att somna på kvällen, vilket jag har problem med ibland. En till liten flaska av deras antibakteriella handgelé, Hand Cleanse Gel i doften Mango. Smells amazing! Och sedan min absoluta favorit (och inte som om jag har redan för många body butters...) men en burk med Almond Body Butter, som luktar mandelmassa! Sen fick man även en Warming Mineral Mask på köpet om man är medlem och handlade för en viss summa. Inte illa, med tanke på att den går lös på typ 165 kronor i vanliga fall. Har dock aldrig varit så förtjust i varma ansiktsmasker, det känns som läskigt? Aja, får prova och se. Och sist men inte minst och minst, ett läppsyl från julkollektionen - Candied Ginger Lip Balm. Jag blev ju kär i Candied Ginger doftserien, så jag älskar x10000000 den här!

Och nu, cue the awful webcam bilderna!!1! :O






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0