You make me feel...

Sitter här och taggar au pair intervju om lite mindre än en timma. Fick sms tidigare av Denise, som min intervjuare heter, då hon frågade om vi kunde flytta intervjun en halvtimma. Sure, sa jag. Så nu ska jag bara åka och ta ut pengar till straffrihetsbeviset, så dom kan kolla att jag aldrig blivit arresterad! Något jag fått fixa två gånger tidigare också, för jag har jobbat på dagis lix. Men jag tror det här är på engelska? I vilket fall som helst så ryker 172 kronor från mitt sparkonto tillägnat mitt au pair år. Tror jag ska ta och rulla nu, ska passa på att handla lite stuff när jag ändå är inne i stan, så jag har nå att äta efter jag varit på gymmet senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0