#nyvaken

Min katt är allt bra söt han! Vaknade nyss och satte mig vid köksbordet vid min bärbara. Tog bara fem minuter så kom han in och satte sig precis bredvid mig på köksbordet! Och bara satt där, haha.

Anyway. Igår fyllde jag nitton! Firade det inte på något speciellt vis, hade hit några tjejkompisar och bjöd på tårta (med USA motiv, såklart!) och sen såg vi Crazy, Stupid, Love och chillade. Min släkt, eller delar av den iaf, var här före det också. Fick bland annat ett jättefint silverarmband av mormor och morfar, som säkert är sextio år gammalt eller nått med tanke på dom, haha. Synd bara att jag inte bär armband särskilt ofta (=någonsin). Men det får stanna i Sverige, för tar jag med mig det till USA har jag tappat bort det inom en vecka!

Idag ska jag börja faktiskt packa ned mina grejer i resväskan. Hittills har jag bara liksom, samlat ihop allting jag ska ha med mig. Men det börjar väl bli dags att faktiskt packa ned dom...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0