I need to get out of here

Det är lustigt, tydligen säger flera i min släkt och bland mina föräldrars vänner att de inte tror jag kommer återvända från USA. De tror att jag kommer kära ned mig i nån jänkare, gifta mig och stanna där. Kanske det händer, vem vet. All I know is that jag vill inte bli en av dom där som fastnar i Piteå. Jag vill inte bo här hela mitt liv. Just nu vill jag bara härifrån så fort som möjligt. Inte för att jag inte älskar Piteå, min familj, osv. Men för att jag är so over it. So over vissa människor här som mest bara gör mig arg hela tiden. Fast grejen är den att jag och Piteå har en hatkärlek till varandra.

Om mindre än tolv timmar tar jag studenten. Om mindre än tolv timmar är vi inte MP3A längre. Weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0