Igår kväll

Gårdagen spenderade jag med Fanny och en viss Johan Peroti, via Skype visserligen, men ändå. Jag gick först med Fanny och hennes mamma på stan (och impade tydligen på The Body Shops anställda med hur mycket jag visste om sortimentet lol), och sen åkte vi hem till Fanny och började skypa med vår vän i Borås. Det tog ju dock ett tag att förstå vad människan säger, sist vi pratade med han var han mycket lättare att förstå tyckte jag... Jäkla dialekten. Han lärde oss hur man gjorde korintkakor, och vi visade han casa de Wikberg och så. Efter tre timmar la hans internet av en stund och vi tog det som ett tecken på att det var time to call it a night. Men det var väl trevligt! Och där ett tag så hade vi gruppsamtal också och Charlotte var med, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0