Nike Training Club

Nike just kicked my butt, asså. Jag har no way att ta mig till gymmet idag för båda bilarna är upptagna, och att cykla i regnet till Furunäset kändes inte alltför frestande. Man känner sig ju dock ändå löjlig när det enda jag har hemma är vikter á 1kg. Ett kilogram. Helt löjligt. Köpte dom för hur länge som helst sen, nu lyfter jag ju desto mycket mer så de är ganska värdelösa... Det är väl det bra med gymmet, för där finns det nalta tyngre vikter, haha.

Ikväll är balen. Synd bara på vädret. Miriam kommer hit där nån gång vid två. Innan balen ska jag hinna med att färga håret, duscha, måla naglarna, fara på stan och köpa ett halsband för mamma låter mig inte ha mitt Canuckshalsband (pfffft), sminka mig (hur ens? Eh, I'll wing it), fixa håret, klä på mig den jäkla balklänningen och hoppas att det går att andas på annat vis än typ bukandning, och eh... ja. Lovar att det är något mer.

Nä, nu ska jag röra ihop en sallad till lunch. Är väl tanken. Ska ha lax i den i vilket fall som helst. Och vitlök. Massor med vitlök. Sen kommer jag få gurgla Listerine resten av dagen för att inte skrämma iväg alla på balen med min andedräkt, tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0