såsåsåsåsåsåsåsåsåså trött

Klockan är snart halv tolv på natten. Jag sitter i mitt rum. Borde duscha. Orkar egentligen inte. Kanske imorgon? Men fan va jobbigt det blir på morgonen. Så trött. Vill ju bara sova. Idag har det varit full rulle alltså, har typ inte suttit stilla en stund förutom min powernap på eftermiddagen. Började way för tidigt med start av min treveckors stint as sommarjobbare på SCA. 'Få in en fot'-jobb som konsisterar av typ att kratta utomhus och spela kort. Och det får vi betalt för. Aja, det är fan en work out att kratta lös wellpapp som typ växt fast i asfalten...

Efter att jag slutat klockan tre åkte jag en stund senare med mamma och köpte kattmat och handlade middag. Sen när vi kom hem däckade jag i sängen och vaknade då Alex ringde mig. Undrade om hon kunde åka med mig till Tåme sen då vi skulle och rida. Jao, visst gick det bra. Såg att jag missat ett sms från Helena en halvtimme tidigare om att vi kunde fara ut nu. Slängde mig ur sängen och in i bilen och drog iväg till finaste hästisarna ever. Red storhästen idag, han är fan gigantisk. Bred och rund också, så man sitter som i en fåtölj. Vi var ute ganska länge också, men de var bara skönt. Och trots att Lukas var lite sådär som han är (gillar att testa sina ryttare osv) så gick det ändå riktigt bra. Visst försökte han väl testa mig ibland, men han gjorde ändå aldrig något riktigt försök till att dra iväg med mig. Hade han försökt "på riktigt" så hade han lyckats kan jag lova. Han är som en bulldozer den där hästen.

Tog även ett snabbt gympass då jag kom hem. Var riktigt skönt, måste jag säga. Fast nu är jag helt slut i kroppen och kommer typ svimma så fort jag lägger huvudet på kudden! Imorgon blir det mer jobb, och även hämta ut mina slutbetyg! Exciting värre. Not. Aja, behöver mina slutbetyg speciellt på engelska för att få åka till USA om en månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0