Tonight's gonna be a good night!

Händer ingenting speciellt på au pair fronten just nu, förutom att det är typ... sjukligt kort tid kvar tills jag flyttar. Varken jag eller S (min vmamma) kan fatta att jag snart är där, eek! Och nästa vecka fyller jag dessutom nitton. Bland allt detta rush om att flytta till USA hade jag i princip nästan glömt bort att jag snart fyller år. Men att fylla nitton känns inte särskilt speciellt. Det är som en mellanålder, precis som att fylla sjutton. Inte riktigt arton då, och nu är man inte riktigt tjugo. Ska bli intressant att fira min tjugoårsdag i USA nästa år, då jag fyller år fjärde juli. Och fjärde juli är ett liiiiite speciellt datum i USA, som jag hoppas ni vet. Nationaldagen and all that.

Ikväll ska min gamla klass från högstadiet ha reunion. Vi spenderade merparten av över tio år tillsammans, så vi har väl som ett ganska speciellt band med varandra. Från dagistiden till examen från nionde klass. Det här blir dessutom sista gången jag går ut på krogen i Sverige, så förhoppningsvis blir det en kul kväll! Ska väl passa på att fira min födelsedag lite också. Ha den i åtanke åtminstone. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra till veckan. Har inte orken att planera någon stor födelsedagsfest, så troligen så drar jag bara ihop my favorite girls så att säga och typ bjuder på middag och tårta. Behöver inte vara så mycket mer avancerat än det tycker jag.

Nu ska jag snart med le familia och dega runt på kyrkmarknaden. Inte för att det är fint väder eller så... Men men, ska spana efter saker till min vfamilj. Har väl det mesta klart, men är alltid kul att titta och se om man skulle hitta något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0