Visa approved! + Updated to do list

Skriver mer om det imorron, men nu är jag iaf hemma från Stockholm och har kirrat visum! Fast det blir hemskickat om några dagar, men ändå. Var fett drygt dock kan jag ju säga, men det måste ju göras...

[ ] Tandläkarbesök
[x] Hälsoundersökning
[x] Skaffa p-piller för ett år
[ ] Intyg på p-piller
[x] DS-160
[x] Få hem DS-2019 & SEVIS-kvitto
[x] Visumintervju i Stockholm @ Ambassaden
[x] Fota mig till int. körkortet
[ ] Skaffa internationellt körkort
[/] Köpa presenter till J & T
[/] Köpa present åt mina vföräldrar
[x] Betala flyg- & försäkringskostnader till APiA
[x] Betala visumavgift
[x] Skaffa 'proof of funds' (kontoutdrag)
[x] Skicka in slutbetyg på engelska
[ ] Skaffa fullmakt på banken åt mami & papi
[x] Fixa kuvert till visumintervjun
[ ] Köpa bärbar hårddisk
[ ] Skriva packningslista
[x] Köpa resväska
[x] Köpa kabinväska
[ ] Packa
[ ] Flytta till USA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0