Min första matchning!

http://pix.epodunk.com/locatorMaps/ma/MA_3216.gif

Idag fick jag min första matchning med en familj i USA. Hade inte kollat min mail sen igår morse, så jag hade missat att jag fått ett mail igår eftermiddag. Det är en familj på fem i Winchester, Massachusetts, vilket ligger ungefär tjugo minuter med bil nordväst om Boston! Det är en mamma och en pappa, och sen har de tre pojkar i åldrarna 15 månader, 3 ½ år och 5 år. Verkar vara en riktigt trevlig familj, kanske inte direkt där jag vill bo (vill ju egentligen helst till västkusten), men om familjen är bra spelar det egentligen ingen roll! Lustigt att de bor så nära Boston, med tanke på att jag inte tycker om ett visst hockeylag därifrån :P Mamman jobbar dock bara två dagar i veckan (pappan heltid) så jag skulle vara hemma med henne några dagar i veckan vilket jag inte riktigt vet hur jag känner inför.. Vet att många au pairer tycker det är lite småjobbigt då mamman är hemma mycket, men vi får väl se. Har mailat tillbaka och så får vi ser hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0