MIYO på Parelle i Piteå

Idag efter skolan åkte jag på stan med mamma. Då vi gick in på Parelle längs gågatan så upptäckte jag snabbt ett nytt ställ i butiken - ett med MIYO! MIYO är ett nytt märke på den svenska marknaden, du kan läsa mer om det här hos Sanna, för jag orkar inte skriva om det själv särskilt ingående. Men det är lite som MNY som säkert en del hört talats om, de riktar sig mot unga tjejer mer än ptja, äldre damer. Fast med lite mer pizzazz än MNY. Jag hade hört mycket gott om ögonskuggorna, och var inte besviken då jag swatchade på händerna. De matta var å ena sidan lite pudriga (men man får ju vad man betalar för) men de vägde upp med en sjuhelvetes massa pigment! What gives att de inte har läppstift dock? Nåja. Jag knep åt mig den matta vita ögonskuggan White och den chokladbruna Chocolate. Kreativa namn där... Aja, bättre än MNY iaf. Priserna ligger mellan strax över en tjuga och upp till strax under sextio spänn.


Supersexiga mobilbilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0