Aooow, min rumpa :c

På sådant sätt spenderade jag min gårdag, enligt bilder från min Instagram. Jag heter keslerism där för övrigt, om någon skulle känna för att vilja follow me där. Kom ut dit typ vid två, så gick vi en skogspromenad med hennes hundar, och lustigt nog också katten. Inte i koppel såklart, men den som... sprang med.

Några timmar senare så drog vi ut och red också, vilket var jätteroligt! Jag vågade till och med trava och galoppera litegranna trots att det var första gången tillbaka i sadeln på flera år ;) Haha, stolt_tjej_93. Var lite läskigt att galoppera dock haha, för sist jag gjorde det för flera år sedan så flög jag av för hästen blev lite ivrig och bockade av mig. Och jag flög som en vante... ner i djupsnö. Vilket gör ondare än man kan tro. Men det gick ju bra så! Dock har jag otroligt ont i röven idag, men det kan inte förväntas nånting annat direkt. Ska ut i helgen igen också, kuuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0