Everyday I'm twisterin'

Sitter i Olivias lägenhet och gör mest ingenting medan Fanny och Olivia är ute på en joggingtur. Jag skulle följt, om jag haft skor och sånt med mig. Vill ju som inte springa i sneakers, eh näääää. Ska dra ut på en tur då jag kommer hem istället, eller så drar jag på gymmet och kör nånting där. Beror helt på hur vägarna jag brukar springa längs ser ut. Är de en massa slask blire nog gymmet, känner inte för att springa i snöslask...

Igår kväll var vi hos en kompis till Alexandra, samma kille som vi var hos på Valborgsmässoafton. Var en chill kväll med lite dricka, Sverige - Tjeckien på tv, och en massa Twister. Kan stolt säga att jag vann två gånger (och kom typ trea två gånger visserligen...), men sen blev jag trött och orkade inte vara med nå mer. Twister kan vara jävligt jobbigt, alltså.


Kommentarer
Postat av: mamma

snygga gardiner ;)

2012-05-06 @ 13:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0