Match #8

Match #8 hörde nyss av sig medan jag håller på att göra middag. Kul!

Westport, CT
Westport, CT locator map
Mamma och pappa är båda revisorer av något slag.
En flicka på sju år, I, och en snart två år gammal
pojke, M. Hade även en hund och även två katter.

En rent snabbt positiv sak med den här familjen är att Westport ligger väldigt nära Darien, CT. Varför är det positivt? Jag har ju pratat tidigare med en familj i Darien, så jag vet att det finns mycket au pairer där! Jag fick väl ingen speciell känsla från dom här, inte än i alla fall. Vet inte riktigt hur jag känner inför att ta hand om en sjuåring då jag helst vill ha yngre barn, men det är ju absolut ingen anledning till att säga nej eller nått. Ska bestämma en tid då vi kan skypa också får vi se. Fast just nu lutar det ju definitivt åt familjen i Pomona faktiskt, men vi får se! c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0