New York, here I come!!

My face right now, ungefär! Har just avslutat ett Skypesamtal med... wait for it... min framtida värdfamilj!!!! Jag är typ helt giddy inside och bara dsfdogjdoifghdighidg. Hade en känsla på mig redan innan att de kanske skulle fråga mig om jag ville matcha, men man vet ju aldrig. Och sen hände det, S (min vmamma) sade "And we want you to come here for a year". Och jag dog och ba wiiiiiiie.

Har mailat mamman i Westport, CT också att jag tyvärr matchat med en annan familj. Men jag tvivlar på att de kommer ha särskilt svårt att hitta en au pair, fin familj med stor au pair community liksom.

Kan vi bara ta ett ögonblick och inse att den 9:e juli flyttar jag till USA?

Aaaaaaaaaaaaaah!


Kommentarer
Postat av: Isa

Åh vad roligt! När du säger NY-familjen menar du då Pomona? :)Hoppas du får det riktigt bra tillsammans med dem. Hur kunde du välja? Gick du på magkänslan?

2012-05-13 @ 12:05:54
Postat av: Louice

Hej Isa! Ja, med NY-familjen menar jag familjen i Pomona. Jag gick väldigt mycket på magkänsla och hur det kändes då jag pratade med familjen. Jag håller på att skriva en summering av min matchningsprocess just nu där jag ska skriva lite mer ingående om hur jag tänkt och så, så du kan ju läsa det då jag lägger upp det inlägget! :)

2012-05-13 @ 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0