Tonight's gonna be a good night?

Bjuder på en gammal bild (okej, några veckor bara, men ny är den ju itt) eftersom att just nu ser jag ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Men det rokar nog till sig i eftermiddag efter att jag fixat håret så det inte ser ut som ja, hej-kom-och-hjälp-mig. Hoppas på det. Ska iaf möta Alex på stan om tjugo minuter, och sen ikväll så kommer ytterligare folk och det blir krogen nån gång.

Men, vad jag vill diskutera idag är säsongsavslutningen av Supernatural. Jag har inte tänkt spoila något för de som inte sett den, förutom WHAT THE MOTHERFUCKING FUCK Sera Gamble. Den som känner mig ordentligt vet att jag verkligen inte tycker om Sera Gamble. Sedan hon tog över Supernatural efter Eric Kripke så har showen verkligen gått utför. Och nu vill jag mest bara sticka en kniv någonstans för jag är arg. Jag låg och skrek i mitt rum för en halvtimma sen av frustration. Hela säsong sju har framkallat sådana känslor i mig. Gah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0