Update: Laguna Beach, CA

Laguna Beach, CA-familjen har försvunnit från min Interested Families sida såg jag igår, vilket mest troligen betyder att de har matchat med en annan au pair. Men det gör mig inte så mycket, vi klickade inte särskilt bra (speciellt inte jag och mamman, vilket är jätteviktigt då mamman är hemmafru) och de har varit rätt dåliga på att höra av sig såhär efter vi skypade. Synd att min ultimata familj inte var in ~Sunny California~, men vad spelar det för roll!

Får se om jag får några fler matchningar i veckan, förhoppningsvis. Jag tycker att Pomona, NY-familjen är jättetrevlig och så, men det är ändå som något i mig som inte säger: JAAA, DEN HÄR FAMILJEN ÄR MIN! ännu, så det skulle vara kul att få något att jämföra med, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0