Update: Westport, CT

Har skypat lite snabbt med mamman i familjen jag fick en matchning med igår nu. Hon ringde fem minuter före avsatt tid och höll på att skrämma skiten ur mig hahah! Men det gick bra i alla fall, fast vi hann inte prata så länge. Lillpojken, M, började gråta och det blev lite kaos där så vi fick avbryta.. :p Fast hon skulle maila mig och vi skulle prata igen. Vet dock inte hur jag känner inför dom. Ett plus de har är att au pair communityn i området är maaaaaaaassiv, finns helt sjukligt mycket au pairer där. Men sedan vill jag helst ta hand om yngre barn, så jag vet inte. Vi ska väl skypa igen, längre den gången, så då får jag nog en bättre feel på hur de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0