Back in Virginia

Kom tillbaka till Clifton igårkväll efter några dagar söderut i Williamsburg. Skönt att vara tillbaka. Vi slapp Sandy helt och hållet. Det enda var väl vädret på väg ner till Williamsburg som var mindre kul. Skönt att vara tillbaka dock och komma in i rutinerna igen. Dagen har kantats med skrikande femåringar, Hoedown på kidsens skola, och det senaste Supernaturalavsnittet. Vilket var awesome. Säsong åtta är hittills över förväntningar, måste jag säga. Jag började undra vafan som hänt med Sera Gamble, tills jag googlade det och såg att Jeremy Carver tagit över som showrunner. Det förklarar väldigt många saker. Typ varför säsong åtta faktiskt is shaping up till att vara en rätt bra säsong. Lite många flashbacks visserligen, men de måste ju förklara året som saknas mellan säsong sju och åtta på något vis.

Slutade för tjugo minuter sen och planerar nu middagsplaner. Skulle ätit middag på Outback med Sara, men så var "fastnade" hon i middag med sin vfamilj för de skulle ha gäster etc. Snackat med en svensk tjej i Burke dock, så ska träffa henne istället för middag. Blir gött att prata lite mer svenska än vanligt! Nedan syns typ den enda bilden från Halloween som inte är helt scandalous. Det är vad ni får se från min Halloween, mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0