09.16.2012

Lätt bästa bilden på mig ever, eller hur? Idag har jag Red Cross CPR class, en hjärt- och lungräddningslektion man måste ta i mitt cluster. Den är av Röda Korset och min organisation erbjuder den gratis (i vanliga fall kostar den 75 dollar) till alla au pairer om de vill gå den. However, min counsellors regler är att alla ska ta den. Tycker jag är bra, för CPR lektionen man får under orientation är kass.

Ska bege mig ut om ett tag, cruisa förbi Starbucks och sen bege mig till Alexandria där den hålls. Tar typ 45 minuter så det är bara att köra på! Fast trafiken bör åtminstone vara rätt lugn uppe på The Beltway (en stooooooooor väg som går som i en cirkel runt hela Washington D.C området) eftersom att det är söndag och rätt tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0