9/11

Ofattbart att det är hela elva år sedan 9/11. Ännu konstigare kändes det att jag inte sett någonting 9/11 relaterat hela dagen. Trodde de skulle vara more of a big deal, liksom. Kanske är mer så i typ New York? Jag såg dock en sak, en medelålderskvinna som gick runt med en amerikansk flagga. Såg mest bara tungt ut dock... Jobbade några timmar på förmiddagen (J hade ett doctor's appointment), och hade sen ett break till 3.30 då alla kom hem från skolan. Egentligen skulle de varit Tae Kwon Do då, men V var så grinig så vi skippade det och lekte utomhus istället. Gjorde läxor, lite sånt där tills jag finally slutade klockan 8. Jag jobbade 9 timmar idag kom jag fram till efter att jag räknat, men det känns inte alls som det. Breaken man får mitt på dagen hjälper verkligen känner jag!

Imorgon jobbar jag en timma på morgonen med att få kidsen till skolan, sen ska jag skjutsa min vpappa till jobbet (hans bil gick sönder igår) innan jag ska och fixa social security number med min counsellor. Hon gör det med de nya au pairerna en gång i månaden så jag kom precis i tid för det.

(Orka att jag inte lyckades posta det här igår av någon anledning...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0