18 dagars bildutmaning

Hittade den här listan hos min lilla kusin Ida, som inte är så jävla liten längre, hon är fan 17 år gammal. Jag vet att de som är yngre än mig inte alla är åtta år gamla längre, men det känns ändå som det. De födda 1999 blir för helvete 13 år gamla i år... TRETTON ÅR GAMLA. Herregud, snart är väl min minikusin Eden tonåring också.

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
5e bilden: En person som du saknar.
6e bilden: Någon i din släkt.
7e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
8e bilden: En person du kan berätta allt för.
9e bilden: En person som du vill vara med.
10e bilden: En bild på din fritid.
11e bilden: En person som är snygg.
12e bilden: En bild på dina närmaste.
13a bilden:
En person som alltid ställer upp för dig.
14e bilden: En bild som gör dig glad.
15e bilden: En person som alltid gör dig glad.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
18e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0