Skype

Skypade med Charlotte såhär på morgonkvisten medan jag åt frukost, och hon satt i biblioteket på sitt college och gjorde läxor. Charlotte är lika gammal som mig, yngre t o m med några månader, men går ändå en "årskurs" över mig, dvs högskola. Ack, USA och deras konstiga skolsystem. För de som inte vet, så är Charlotte en av mina äldsta kompisar som jag faktiskt bara träffat en gång. Hon är dock ändå en av mina bästa vänner, trots att vi bor på olika kontinenter. Vi har känt varandra fem år nu till våren, och hon var här sommaren 2010. Oförglömlig sommar! Taggar de förhoppningsvis många gångerna vi kommer träffas då jag bor i USA. Om jag nu hamnar i en familj som är ens lite i närheten av där hon bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0