January 8th, 2012

Första gången med smink på typ öh, två veckor? Sist jag sminkade mig "ordentligt" var väl typ då vi gick ut på annandag jul. Hade bara två lektioner idag, Engelska B och sen Svenska B. Ganska chill, och jag hann med både att gå till syon, som sedan skickade vidare mig till nån administratör, för att få mina betyg utskrivna på engelska, samt så bad jag min engelskalärare (som faktiskt själv varit au pair!) att läsa igenom mitt au pair brev (typ ett personligt brev) och rätta det, typ. Åker man som au pair måste du nämligen ha betygen översatta till engelska (duh!), men du kan inte översätta dom själv, utan skolan eller en "legitimerad översättare" måste göra det. Tur nog så översätter Strömbackaskolan, aka min skola, betygen åt en, gratis dessutom! Ska hämta ut papprena i övermorgon, då rektorn måste skriva under att dom är äkta.

Sen drog jag och Miriam på ett café här i Piteå, Kvartersbageriet, för en fika och snackis. Vi satt där i 1 ½ timma, och jag lyckades få ur tre koppar té från telöven eller vad det nu heter som jag fick! Stolt tjej. Fast sista koppen var lite vattnig, haha. Vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord, sådär som det är skönt att göra ibland. Nu ska jag strax käka middag (grillad kyckling!!! <3) och sedan blir det BodyBalance pass ikväll, samt Suburgatory på tv efter det! Ska försöka mjuka upp mina vader lite innan dess då jag har sådan jäääävulsk träningsvärk i dom sen BodyStep passet i söndags. Holy fuck, liksom.




^ tardface lolololol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0