Grocery shopping in the USA

Älskar att mina vföräldrar bad mig åka och handla färsk frukt, broccoli och mjölk idag medan ungarna är i skolan och detta är vad jag kom hem med: Mjölk, två gigantiska kronor broccoli, persikor, bananer, jordgubbar, avokado, granola bars, rostade mandlar, müsli, jordnötssmör, bröd, etc. Jag minns inte ens allting på rak arm. Blev a total of 52 dollar typ, höh. Var inne i mataffären i en timme typ. I can't help it, jag älskar att kolla på allt annorlunda de har i affärerna här! Och jag lyckades undvika att köpa mig glass trots att jag verkligen ville... Det hjälper att bo med en familj som äter nästan enbart nyttig och ekologisk mat, ibland borderline LCHF. Tror jag ätit typ pasta eller ris eller nått två gånger sen jag kom hit. Give me my caaaaaarbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0