I regret nothing

Brb ska inte köpa någonting mer på typ en månad nu. Men nu har jag åtminstone accomplished a goal in life, att äga en bh från Victoria's Secret. Fast jag vettefan om den är så mycket skönare än vilken annan bh som helst. Får hålla vid tanken att i Sverige hade den varit mycket dyrare än dryga 430 kronor, vilket 62 dollar är. Också lite mer än en fjärdedel av denna veckans lön. Aj.

Köpte även lite mer tjaffs när jag för första gången var i shoppingcentret på typ en vecka. Pengarna bränner ju i plånboken då man nyss fått lön, vettni. Visar bilder imorgon, I swear. Eller ja, senare idag egentligen för de flesta som läser min blogg går ju via svensk tid...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0