Tampons for free?

Jag behöver inte tamponger för jag käkar Cerazette, men jag såg att Viola pratade om det här på sin blogg och jag var bara tvungen att ta upp det för jag tyckte det var så jäkla lustigt. En sida som du får gratis tamponger från varje månad, allt du behöver göra är att gå in där en gång i månaden och "utvärdera" reklamen på lådan med tamponger du får. Alltså, jag tyckte det här var skitlustigt. Jag vet inte ens varför, men jag började skratta för mig själv. Hade katten varit här hade han tittat konstigt på mig, kan jag lova. Nämen, behöver du tamponger så är det väl bara att registrera sig? Hahahaha.

Här är hemsidan, Tampons For Free.


Bild lånad från tamponsforfree.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0