Canucks vs Blue Jackets

3 - 2

Jag såg självklart inte matchen själv, för ni vet... jag tycker om sömn, and all that. Men i alla fall. Jag blir alltid lika förvånad då jag hör lagnamnet Columbus Blue Jackets. Det tar liksom en sekund eller två innan jag kopplar och fattar att det är ett NHL lag. Vem visste att Ohio hade hockeylag, menar jag? Det har samma trolighet som att Arizona ska ha ett (fast nu har dom ju faktiskt det). Men Blue Jackets höll faktiskt upp ganska bra mot Canucks. Även om Canucks vann. Självklart. Man kan fan inte förlora mot ett lag från Ohio, no offense. Men kanske man ändå skulle sett matchen... Jag hade ju velat se vafan Burrows gjorde för att åka in i båset pga "Interference on goalkeeper". Smällde han till honom med klubban eller nått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0