Last Saturday Night

Inte Last Friday Night, nerrå, lördag vare ju. Igår firade vi ju som sagt att Maja fyllt år. Började kvällen i hennes brorsas lägenhet i Öjebyn för förfest. Jag försökte spela Guitar Hero igen efter flera års uppehåll. Då går det inte att spela på Expert och lyckas bara för att du gjorde det förut, kan jag meddela.

Sen drog vi ut på Kalles och jag började ångra där någon gång att jag tagit högklackat för att det snöat så mycket och det var helt omöjligt att gå utan stöd i snön med dom där klackarna. Var på Kalles tills strax före stängning, och drog sen på Max där man tryckte i sig en mellan strips och smältost. Mmmmmmh, delicious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0