@ school

Sitter på skolan. Har hål. Det där är min graflärare Sara i bakgrunden, by the way. Hon har lektion med tvåor just nu. Funderar på att gå till bibblo och låna boken jag funderar på att läsa till Engelska C. När börjar min nästa lektion, you may wonder? Om typ en timma. Blöh.

Hade fått ett mail från organisationen imorse också om en till match. APiA sidan för au pairerna är dock nere just nu, så jag kan inte se deras info än. Vet dock vad de heter i efternamn, en får vi väl se vad mer det är. Hoppas sidan är alive by the time jag tagit mig hem från skolan senare! Hade kanske tänkt åka med mamma och pappa till Boden senare, men det blir nog inte. Enda anledningen att jag ville följa är för att det finns en second handbutik där som jag vill besöka, men de har inte öppet på fredagar, sååååå, whatevz.

Ah juste, jag har klippt lugg också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0