Just a small town giiiiiiiiiiiiiiirl...

Måste ju bara berätta om gårdagens fasoner. Efter att jag slutat så skrev jag till Luca, en ungersk au pair som bor typ 10 min från mig, och frågade om hon ville hänga med till the mall. Hon är ny här så jag har försökt vara schyst och presentera henne för tjejerna i området. Vi drog i vilket fall som helst till the mall, hängde där ett tag och jag köpte obscena mängder med grejer på Bath & Body Works för typ inga pengar alls, samt jag introducerade henne för frozen yoghurt. Sen smsade jag Vanessa och frågade vad dom höll på med, så då mötte vi upp med henne, Denise och en annan spansk tjej som jag tror hette Gemma eller Emma. Vi slutade upp på en bar i Nyack där de hade karaokekväll. Sjöng Don't stop believin' med Vanessa, såklart! Så jäkla skön kväll egentligen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0