Quiet time is a success!

Känner mig rätt stolt må jag säga. Idag var det inte ens nå skrik eller gråt då vi gick upp till hennes rum och jag satte henne på sängen för quiet time. Och ännu bättre? Idag så blir vår nya bil levererad till huset. Det betyder att från och med imorron och tills jag åker härifrån så kommer jag att ha bil under dagarna. Tog bara min värdfamilj nästan två månader! Jag ser en vecka framför mig med turer till lekparken, någon playdate här och där och annat kul som vi kan göra och som kommer få dagarna gå lite snabbare. I morse fick jag dessutom reda på att jag är ledig på måndag om jag vill eftersom att det är Labor Day och mina vföräldrar har ledigt från jobbet. Hallelujah! Jag föreslog dock att vi kanske kunde hitta på nånting hela "familjen" tillsammans. Ska nog föreslå att vi gör palt till middag då också!

Just nu sitter jag och letar tåg/buss som skall ta mig ned till Virginia nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0