The weirdest guy I have ever met

Jag och Laura var på Pour House igår och träffade den konstigaste killen ever. Han i blått. Alltså, han var ju trevlig och så, inte för det... men så sjukt mysko. Kanske han var hög eller nånting haha, för något mer fel på han var det än att han var jäääääääättefull. Roligaste var ju när han frågade mig hur gammal jag var och jag sa nitton vartpå han utbrister "Oh, you're too young for me!", alla kollar på han som what the fuck var kom det där ifrån, och han skrattar till lite failat och säger att jamen, det var ju bara ett skämt. Ville nästan fråga om han ärligt talat trodde han ens hade en chans med mig. Amerikaner alltså...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0