Update on rematch

Eller ja, nu är jag inte i rematch längre. För nästa vecka flyttar jag till min nya värdfamilj i Clifton, VA! Vi bestämde oss för att matcha imorse, och det känns asgött! Jag kommer alltså ta hand om två barn även denna gång, en tjej som snart fyller fem år, V, och en kille på åtta år, J. Båda går i skola om dagarna och har aktiviteter efter skolan. Jag kommer i princip jobba 7-8 på morgonen, och sedan 3.30 till mellan 6.30 och som absolut senast 8. Beroende lite på när mina nya vföräldrar kommer från jobbet. Min vpappa är brittisk och jobbar som revisor, och min vmamma är amerikansk och jobbar som proposal manager, vad nu det är exakt. De har en hund, och tre höns. Boom, drar inte nu på lördag utan nästa lördag!
 
Clifton, VA locator map

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Och det känns bra? :) jag antar det. Hoppas det fungerar alldeles ypperligt den här gången! ;) clifton, kan du berätta mer om det? :)

Svar: Det känns riktigt bra, vill bara härifrån nuuu typ! Inte för att jag inte gillar min nuvarande vfamilj såklart, men jag vill ju som move on with my life :) Och jo, jag kan skriva ett inlägg om Clifton!
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-08-28 @ 23:44:14
Postat av: Johanna

Hej! Jag bor i Fredericksburg, det ligger lite söder om Clifton, ca 30 min =) Jag har varit här i en vecka idag =) Skulle vara kul att träffas nånting när du kommit lite tillrätta! =)

Svar: Är du säker på att det är 30 min? Jag kollade Google Maps och det säger att det är en timma mellan Fredericksburg och Clifton :P
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-09-07 @ 23:56:12
URL: http://sajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0