Don't stop the party

PhotoInformationPhotoInformation

1. Pre-game napping hos Lexy. 2. Dagen efter bild i bilen på väg till Starbucks för kaffe, och... 3. Denny's for breakfast.

Spenderade lördag och merdelen av söndag med älskade Lexy. Finns inga ord för hur mycket jag gillar den här bruden, snacka om en person som gör att jag tar mig igenom tiden här då jag har sådan hemlängtan att jag vill dö. Hon hämtade mig på lördag eftermiddag och vi drog till ett sushiställe i Woodbridge, tryckte sushi, thai fried rice, dumplings och 1 dollar beer (happy hour yeaaah!). Sedan då vi var så mätta att vi ville spy så drog vi tillbaka till henne för en pre-game nap. Hade tänkt gå ut på en bar på King St (läs: Murphy's) men så smsade Gui mig om en födelsedagsfest för hans kompis som fyllde 21. Givetvis så drog vi dit istället och hamnade på en rätt så cool collegefest. Blev dock lite av en buzzkill då polisen kom dit vid ett. Fast de var schysta och sa att ingen skulle hamna i trubbel, de ville bara se till att ingen skulle köra onykter. Var dock en kille som tydligen hamnade i rejält med trubbel för han ljög dom rakt i ansiktet om sin ålder, de ringde upp för att kolla om namn och åldern stämde, och fick tillbaka att ingen med det namnet och personnumret existerade... Awkward. Life lesson: Ljug inte för polisen.

Dagen efter blev det kaffe från Starbucks, följt av frukost på Denny's och sedan shopping i massor. Älskar att kassörskan på Charlotte Russe totalfailade på sitt jobb. De har ett köp ett par skor, få ett andra par för 10 dollar erbjudande, och det är meningen du ska få det billigaste paret för 10 dollar. Kassörskan råkade dock dra av på det dyrare paret istället för mig, så jag fick ett par 45 dollar boots för 10 dollar. Inte illa! Det andra paret var ett par gammelrosa loafers, typ tokfina. Köpte även en väst med fuskpälskrage från H&M, och ett par jeans. Yey!

Kommentarer
Postat av: mamma

sliriga mackor??

Svar: french toast med bananer och karamellsås haha.. inte det godaste jag någonsin provat
vaknadeuppinorrland.blogg.se

2012-12-10 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0