First week in America

Här kommer de efterfrågade bilderna från min första vecka i New York. Delar av dom. Jag har massa bilder, men jag kan ju inte lägga upp 100+ bilder, ju. Här är allting bra, otroligt väder och kidsen gillar mig. Jätteschysta värdföräldrar. På tisdag åker förra au pairen hem, och mina vföräldrar har även gått på semester nu i två veckor så att jag får komma in i livet här medan dom är hemma. Blir nog inte så mycket jobb då, inte på samma sätt som om då dom kommer jobba iaf. Sedan när vi kommer hem från vår semestertripp till Maryland andra veckan så ska vi kirra en bil åt mig också, gött! Igår var jag iaf och träffade några av de andra au pairerna i clustret, och alla är riktigt trevliga. Idag kanske vi ska på bio och käka fro-yo med den andra svenska au pairen. Får väl se! Först är det släktfest här i huset, kommer typ 60 pers... Yikes.
 

Flygplansresa på åtta timmar


Vår första view av New York skyline


Au pair stereotypen: "Au pairs are pretty, very pretty, young, female, blonde, strong, and easy"


Fick kakor av min värdfamilj under orientation


En excited Frida medan vi väntar i kön att få komma upp på Top of the Rock


Utsikten över Manhattan är som man på engelska säger, "breathtaking"


Times Square

Träffade några poliser och fotade oss med dom, hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom gjorde det ju inte ont att titta på ;)

2012-07-15 @ 00:37:06
Postat av: Frida

Ja, excited ser jag ut att vara, minst sagt haha!

2012-07-16 @ 03:38:54
Postat av: sarah c

Nämen inte alls avis ;)

2012-07-16 @ 09:18:31
URL: http://sarahcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0