Om det är olagligt att prata i sin mobiltelefon då man kör bil i USA...

... är det då olagligt med kamera också? Filed under: Saker Louice tänker på under sina dagar som au pair. Äh who knows. Jag slutade iaf jobba för en timme sedan och har nyss gjort mig klar för att åka till New City på mitt första cluster meeting. Kul... eller nått. Aja, det ska finnas glass så det kan ju inte vara too bad. Ska lite diskret försöka fota vägarna här så får ni se hur jäkla mycket trafik det är KONSTANT. Herregud liksom. (Med min tur kommer det alltså inte vara någon trafik då jag ger mig iväg)




Kommentarer
Postat av: C

Jag har läst manualen inför NY- körkortet och kamera nämns inte. Så det skall nog inte vara olagligt :P

2012-07-21 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0