"Just because there's a goalie, doesn't mean you can't score..."

Tror inte jag skrattat så mycket som igår sen jag lämnade mina kära vänner i New York. Spenderade hela dagen hos Jesi och Colin. Alternerade öldrickande med tupplurar och se amerikansk fotboll. Redskins förlorade, men Rodney (Redskins fan numero two i våran grupp) tog det hårdare än mig. Kan vara för att jag inte riktigt fattar vad som händer när de spelar, och är ungefär lika emotionellt involverad som inte alls.

Efter fotbollen var slut så hade Mirva nyss kommit hem från Maryland, så jag och Jesi släpade med henne till IHOP. Gav servitören Mirvas nummer efter att han kallat henne söt, och mig heartbreaker. Var nu det kom ifrån. När vi kom tillbaka till huset så var det bara Colin och Bryce kvar, så vi hängde där ett tag till och degade. Insåg att jag och Mirva kan prata svenska med varandra, försökte lära en onykter Bryce svenska (gick inte bra), och hade kuddkrig. Because why the hell not.

Ledig idag. Skönt. Kör nån tvättmaskin med kidsens tvätt dock, så slipper jag göra det imorgon. Undrar hur fasiken två ungar kan samla på sig mer tvätt än jag gör? Det är ett mysterium. Fast V kan byta outfit sex gånger om dan om hon fick så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0